Maradona’nın Ölümündeki Şüpheli Doktorlar Mahkemede İfade Verdi
Arjantinli futbol efsanesi Diego Armando Maradona'nın ölümüne ilişkin yürütülen soruşturmada iki doktor, mahkemede ifade verdi. Başkent Buenos Aires'in San Isidro Ceza Mahkemesi'nde gerçekleşen duruşmada, Maradona'yı tedavi eden doktorlar, efsane futbolcunun yaşamının son döneminde yüksek tansiyon ilaçlarını bıraktığını öne sürdü. Daha önceden kalp rahatsızlıkları bulunan Maradona'nın sağlık durumunun, ilaç kullanımının durdurulması nedeniyle ciddi şekilde kötüleşmiş olabileceği ifade edildi. Soruşturmayı yürüten savcı, Maradona’nın geçmişteki sağlık sorunlarının yeterince dikkate alınmadığını savunarak, sağlık ekibinin sorumluluklarını yerine getirmediğini öne sürdü. Kardiyolog Oscar Franco, Maradona'nın 2 Eylül 2020'de La Plata'daki özel Ipensa Kliniği'nde tedavi gördüğünü belirtti. Franco, Maradona'nın o tarihte Losartan adlı yüksek tansiyon ilacını kullandığını…