Ödemiş ve Bayındır’da 19 Mayıs Fener Alayı Coşkusu
İzmir'in Ödemiş ve Bayındır ilçelerinde, 19 Mayıs Atatürk'ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı dolayısıyla muhteşem bir fener alayı gerçekleştirildi. Etkinlik, Ödemiş Hükümet Meydanı'ndan başlayarak, Salı Pazarı'nda sona erdi. Ödemiş Belediye Bandosu'nun eşlik ettiği yürüyüş sırasında, katılımcılar coşkuyla ilerledi. Etkinlikte bir konuşma yapan Ödemiş Belediye Başkanı Mustafa Turan, 19 Mayıs'ın Türk tarihinde büyük bir anlam taşıdığını vurguladı. Turan, "Bağımsızlık ve özgürlük yolunda attığımız her adım, birçok fedakarlıkla doludur. Bugün, bu tarihi adımın 107. yıl dönümünü kutluyoruz. 19 Mayıs Atatürk'ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı'mız kutlu olsun. Bu gece Ödemiş’in sokaklarını sadece meşaleler değil, aynı zamanda cumhuriyet sevgisi, bağımsızlık tutkusuyla aydınlattık" şeklinde…